Alla inlägg den 7 maj 2013

Av mliio - 7 maj 2013 22:30

Hej igen, nu när dagen börjar gå mot sitt slut ska jag skriva vad jag gjort nu på eftermiddan.

Först så träffade jag Sofia, vi studsade studsmatta, spelade "hål i racket"(hål i racket är en liknande verison av badminton fast på vårat awesoma sätt:3) sen skulle vi typ spionera på min bror som spelade fotboll, men han såg oss så vi gick dit o snodde en boll, och körde klockan(en lek då man ska trixa med bollen, först båda 1, sen 2, sen 3, upp till 24 om inte 12.) sen sprang vi tillbaka. Då var min o hennes bror hos en kompis, så jag ringde hem honom. Vi lurade honom o så, sen fotograferade vi, men sen skulle Fia äta, så vi lämnade in systemkamerorna, jag gick till studsmattan o hon till sig. Jag studsade lite, tills hon blev klar, efter en stund då kom mamma o sa att vi skulle till nobelspåret o springa, grannarna skulle med, och Fia följde oxå med!:) Vi slog våran rekord tid, vilket var sjukt bra. Sen åkte vi hem, stretchade på baksidan o träffade på en katt, vi gosade o busade med honom, sen splitrades vi o gick in till var o en :) Jädrar vilken dag! Hoppas att vi kan fotografera på stan imorn!

Kram!<3

Av mliio - 7 maj 2013 19:50

Dax o gå ut o springa! Mer om dagen kommet senare!!:)

Av mliio - 7 maj 2013 12:01

Är uttråkad som fasen, funderar på att rita eller nåååt, menmen... Tror jag ska ta lasange :D

Av mliio - 7 maj 2013 09:31

Heej. Mår jävligt dåligt just nu, vill spamma massa jävla statusar på fb, men vill nt att nån av dom ska veta på min irl.. Kan bah gå o skjuta mig så e alla glada. Snippsnappslut så var den förjävliga sagan slut. Alltid ska nån förstöra för mig. ALLTID.

Av mliio - 7 maj 2013 02:12

Vaknade vid kvart i 2, trevligt. Ville gärna sova lite till.. Haha;) Ska nog försöka somna om...:)

Presentation


Hejhej! Jag är en störtrandom tjej på 14 år! Lever ett liv fullt med gåtor, men svaren finns fortfarande där ute.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards